bitrix24: panel klienta

Kompletne rozwiązanie dla organizacji wsparcia serwisowego i obsługi klienta

panel klienta

Organizacja paneli osobistego, gdzie klient będzie składał zamówienia, otrzymywał rachunki
i kontaktował się z pomocą techniczną

Automatyczne wystawienia faktury

Akceptuj płatności i automatycznie wysyłaj faktury do klientów,
śledź status płatności

narzędzia wsparcia

Organizacja usługi wsparcia
przy przetwarzaniu żądań klientów

zarządzanie zdarzeniami

Śledzenie statusu klienta i etapowanie
w zależności od wydarzenia 

CZY BITRIX24 NIE DZIAŁA DOSTĘPNIE DO JAKOŚCIOWEGO ŚWIADCZENIA USŁUG? 

Obsługa klienta, wsparcie serwisowe, fakturowanie, sprzedaż i utrzymanie obecnych klientów - wszystko to można łatwo zautomatyzować za pomocą rozwiązania Bitrix24: Panel klienta.
Zamów prezentację i sprawdź produkt w akcji!

nadszedł czas
ulepsz swój portal i zbuduj skuteczny model organizacji usług

JAK TO DZIAŁA?



panel klienta

Teraz kontakt z firmą klienta jest jeszcze łatwiejszy i wygodniejszy.
Klient może wyświetlać swoje zamówienia i dodawać nowe, otrzymywać faktury i śledzić ich status, tworzyć prośby o wsparcie i komunikować się ze specjalistami, przeglądać najnowsze wiadomości i otrzymywać wiadomości e-mail bezpośrednio z panela klienta.



RELACJE PANELU KLIENTA Z BITRIX24

Wszelkie zmiany na panelu klienta są automatycznie synchronizowane z Bitrix24. Oprócz podstawowych danych (pełna nazwa i kontakty z klientami), informacji o wszystkich zamówionych usługach, faktury są synchronizowane z CRM.

WYDARZENIA W CRM

Informacje o wydarzeniach (wystawiona faktura, zapłacona lub wygasła, pakiet został aktywowany lub zablokowany, pojawiło się nowe zamówienie lub odmowa usługi) teraz trafiają do CRM.

W zależności od statusu klienta konfigurowane są automatyczne zadania: zadzwoń z przypomnieniem, zrób newsletter z opłacalną ofertą itp.


PRZETWARZANIE ZGŁOSZENIA POPRZEZ ZADANIA W BITRIX24

Odwołanie od klienta otwartego za pomocą panelu automatycznie przechodzi do CRM Bitrix24, a menedżer otrzyma zadanie. W interfejsie pracownik Bitrix24 napisze komentarz do klienta, a on otrzyma odpowiedź na swój panel. 






Wystawienia faktury z Bitrix24

Menedżer może wystawić fakturę klientowi bezpośrednio z CRM, a on zostanie natychmiast wysłany na osobiste panel użytkownika.






Integracja BITRIKS24 z telefonią

Odbierając połączenie od klienta, możesz zobaczyć informacje o nim i świadczonych usługach.


Ocena klienta

Bitrix24 zachowuje całą historię interakcji z klientem, co pozwala na ocenę klientów w celu uproszczenia pracy menedżerów. Klienci dzielą się na grupy według różnych kryteriów: liczba wniosków o wsparcie, okres świadczenia usługi, kwota zapłaconych faktur itp.

Dowiedz się więcej w sekcji Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Dość słów, pokaż mi, jak to działa!
Pozostaw prośbę o prezentację produktu i oceń pracę rozwiązania w akcji.

Ile kosztuje automatyzacja biznesu?

licencja


€ 400 / € 500 
rocznie

  • 25% zniżki na decyzję
    przy zakupie Bitriks24 od nas!
  • do 1000 klientów / nieograniczona liczba klientów
  • Bezpłatna wersja demo na 7 dni 
  • Dostęp do zakupu wersji Open Sourse 
  • Samostrojenie i instalacja 
  • Liczba operatorów
    ograniczony do planu taryfowego Bitrix24 

ustawienie


€ 100 

  • Instalacja rozwiązania 
  • Podstawowe ustawienia 
  • Importuj bazę danych kontaktów 

wdrożenie


 900 

  • Skrypt indywidualny 
  • Roczny pakiet wsparcia 
  • Aktualizacje modułu przez cały rok 
  • Konsultacje i rozwiązywanie problemów technicznych 

Okresowe
fakturowanie




Recepcja
płatności



Przetwarzanie odwołania
na wsparcie



Ocena klienta

Automatyzacja sprzedaży

Marketing CRM


ZOSTAW ZAMÓWIENIE, A MY SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ!

Doświadczenie ekspertów

PONAD 16 LAT NA RYNKU 


Wsparcie

24/7 

Złoty partner

BITRIX24